Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Ogłoszenie: REGULAMIN FORUM
Corleone Offline
Administrator
Administrators

Level: 4

Liczba postów: 1,224

Dołączył: 17.10.2009

button-youtube

REGULAMIN FORUM
Najważniejszy punkt regulaminu:
Na forum surowo zabrania się publikowania następujących treści:
- zawierające wulgaryzmy, treści pornograficzne, rasistowskie,
- propagujące przemoc, wyroby nikotynowe, alkohol, narkotyki i inne środki odurzające,
- obrażające osoby publiczne lub zawierają niepotwierdzone informacje,
- zawierające dane osobowe (w tym adres zamieszkania, telefon, email) innych uczestników forum, jak również osób z nim niezwiązanych, o ile ich właściciel nie wyraził na to zgody
- zawierające odnośniki do witryn szkodliwych
- propagujące łamanie praw autorskich

1. Konto i profil użytkownika

1.1. Jedna osoba może posiadać maksymalnie jedno konto na forum. W przypadku wykrycia posiadania przez użytkownika tzw. multikont - wszystkie zostaną one zbanowane permanentnie, a pierwotne konto obciążone 50 procentami ostrzeżenia na okres 3 (słownie: trzech) miesięcy próby. W przypadku założenia kolejnych fałszywych kont użytkownik straci całkowity dostęp do serwisu. Więcej na temat kar w rozdziale czwartym regulaminu.
1.2. SYGNATURY
Sygnatury można wstawiać od minimum 25 postów. Poniżej tej wartości sygnatury użytkowników są automatycznie codziennie czyszczone, bez możliwości dodania wyjątków.

*1.2.1.** Łączna wielkość wszystkich grafik w sygnaturze nie może przekraczać 600x120 pikseli. Poniższy obszar przedstawia maksymalny rozmiar sygnatury.

[Obrazek: obszar.png]

1.2.2. W sygnaturze mogą znajdować się linki*, jednak w liczbie nie większej niż 3, pisane standardowym rozmiarem czcionki, a odstęp między nimi nie może być większy niż jeden enter (dotyczy to również zwykłego tekstu). Zabrania się stosowania rzucających się w oczy, intensywnych barw czcionki (zwłaszcza czerwonego). Migająca oraz mieniąca się "tysiącem" barw grafika również będzie usuwana. Służy to zachowaniu porządku i estetyki w tematach oraz komfortu użytkowników przeglądających działy forum.

1.2.3. Zabrania się stosowania w sygnaturach oraz avatarach grafiki i tekstu zawierających treści wulgarne, pornograficzne, rasistowskie, faszystowskie oraz zawierające przemoc.

1.2.4. Linki w sygnaturach - z powodu nadużyć w stosowaniu linków do pozycjonowania stron, linkować z sygnatury można dopiero po spełnieniu minimum wymaganych postów, to znaczy:
1 link - minimum 100 postów
2 linki - minimum 150 postów
3 linki - minimum 200 postów
UWAGA! Linki muszą prowadzić do własnych stron lub tych w których jesteśmy użytkownikami.

1.2.5. Sygnatury wyglądające na stworzone wyłącznie w celu pozycjonowania stron, będą usuwane bez informacji. W przypadku ponownego niedostosowania się do regulaminu, konto użytkownika lub sama sygnatura, mogą zostać zablokowane na czas nieokreślony.

2. Publikowanie postów

2.1. Użytkownik przed publikacją zobowiązany jest do sprawdzenia, czy napisany przez niego temat lub zagadnienie nie występuje już na forum. W tym celu należy skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej w prawym górnym rogu serwisu oraz pod tym adresem

2.2. Zakładane tematy powinny być publikowane w odpowiednio przeznaczonych do tego działach.

2.3. Wątki powinne być zwięzłe i zrozumiałe, oraz związane z jednym określonym zagadnieniem. Nie wolno umieszczać kilku róznych spraw w jednym temacie. Jeden temat, jeden wątek.

2.4. W wątkach odpowiadamy tylko i wyłącznie na temat. Nie podpinamy się ze swoimi pytaniami pod wątki innych użytkowników, odsuwając na drugi plan sprawy jego autora.

2.5. Wypowiedzi powinny być poprawne językowo i pozbawione błędów ortograficznych. To jak piszesz świadczy tylko i wyłącznie o Tobie!

2.6. Surowo zabronione jest zamieszczanie treści reklamowych oraz tak zwanych reflinków, w działach i postach innych niż, specjalnie do tego celu wyznaczonych. Tego typu zachowania będą surowo karane!

2.7. Zabronione jest odpowiadanie w wątkach przy użyciu samych emotikon lub umieszczanie ich w nadmiernych ilościach. Traktowane bedzie to jak spam!

2.8 Należy prawidłowo tytułować wątki! Tytuł wątku ma być jego streszczeniem, które zawiera jak najwięcej informacji.
Błędnie: Telefon, Nowy telefon, Szukam telefonu
Prawidłowo: np. Szukam telefonu z Androidem 800-1200zł.

3. Kultura osobista i netykieta

3.1. Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania ogólnoprzyjętych norm współżycia społecznego oraz zasad netykiety.

Zabrania się:

3.2. Stosowania wulgaryzmów oraz wypowiadania się w sposób chamski. To w jaki sposób wypowiada się użytkownik świadczy tylko i wyłącznie o Nim i jego wychowaniu.

3.3. Wszczynania kłótni z innymi użytkownikami forum oraz wymieniania epitetów między nimi.

3.4. Propagowanie faszyzmu, rasizmu oraz treści erotycznych.

3.5. Publicznego kwestionowania zdania/zachowania członków ekipy. W przypadku jakichkolwiek skarg i wniosków dotyczących ekipy forum, należy kontaktować się bezpośrednio z administratorem lub w specjalnie przygotowanym temacie w dziale Sprawy związane z iLock.pl wg. podanych w nim zasad.

3.6. Nabijania postów. Jeżeli nie wiesz co napisać, a zależy Ci tylko na podbiciu licznika postów zastanów się, gdyż przyniesie Ci to więcej szkody niż pożytku. W przypadku nagminnego łamania tej zasady Twój licznik postów może zostać wyzerowany!

3.7.Zakazane jest umieszczanie linków do plików w serwisach hostingowych, w których wymagane jest wykonanie jakichkolwiek ofert ze strony osoby pobierajacej (np. Upcash, sharecash)

3.8. Propagowanie piractwa oraz umieszczanie linków do pirackich plików, plików torrent i publikacji cudzej własności intelektualnej, bez jego zgody lub niezgodnie z licencją.

*3.9. Handlowanie kontami we wszelkich serwisach internetowych, jeżeli w ich regulaminie znajduje się wpis zabraniający udostępniania konta osobom trzecim oraz jego sprzedaży.

Użytkownik ma obowiązek:

3.10. Zgłaszania wszelkich przypadków łamania regulaminu w postach. Służy do tego przycisk Raportuj dostępny przy każdym poście.

3.11. Pomagać mniej doświadczonym użytkownikom, a nie krytykować ich i obrażać.

3.12. Przestrzegać zasad przyjętych na forum.

*3.13. Dbać o poprawność językową swoich postów i wypowiedzi w shoutboxie. W przypadku dwukrotnego złamania tego punktu, każde następne upomnienie będzie równoznaczne z otrzymaniem ostrzeżenia o wadze 40% na okres jednego miesiąca.

4. Katalog kar

4.1. Ostrzeżenie słowne - użytkownik otrzymuje je w przypadku lekkiego przewinienia, o którym mógł nie wiedzieć (zostało wprowadzone niedawno i nie opublikowano go jeszcze w regulaminie, lub po prostu jest mało szkodliwym złamaniem zasad). Tego typu ostrzeżenia nie mają wpływu na procentowy wskaźnik ostrzeżeń (warnów), jednak nie sa nielimitowane.

4.2 Warny.

Ostrzeżenia wyrażane w postaci punktowej/procentowej (10 pkt=100%), otrzymywane za poważniejsze przewinienia. Ilość przyznanych punktów zależy od osoby wystawiającej.
W przypadku osiągnięcia 100% ostrzezeń konto jest banowane na czas określony.

4.3. Banicja
W przypadku stałego łamania regulaminu użytkownik może otrzymać bana na forum, na okres ustalony przez ekipę forum lub w ciężkich przypadkach nawet dożywotnio.

5. Pozostałe regulaminy

Oprócz tego zbiorczego regulaminu zawierającego najważniejsze zasady, istnieją dodatkowe, równie ważne zbiory zasad, a ich poznanie jest obowiązkowe przed napisaniem tematu w danym dziale!
W przypadku nie stosowania się do tego punktu ponoszone będą konsekwencje!

Wspomniane regulaminy są przyklejone w większości działów.

Postanowienie końcowe:
Wraz z publikacją treści na Forum, użytkownik upoważnia nieodpłatnie Administratora Serwisu iLock.pl do:
- Zapisywania publikowanych treści w pamięci komputera,
- obróbki cyfrowej,
- rozpowszechniania w sieci Internet, w całości lub fragmentach w obrębie działania serwisu iLock.pl
- reprodukcji w technice drukarskiej, reprograficznej, zapisie magnetycznym oraz w dowolnym zapisie cyfrowym. Z wyraźnym zaznaczeniem autora treści.*
- zamieszczania treści w bazach danych.

*Bez obaw, nie odbieramy praw autorskich do Twoich materiałów oraz nie chcemy wykorzystać ich do celów zarobkowych. Po prostu, gdyby w przyszłości przykładowo forum powstało w wersji drukowanej, lub chcielibyśmy podać referencje naszych użytkowników, Zaoszczędzi to wielu kłopotów jednej i drugiej stronie.

Kwestie nie opisane w powyższym regulaminie będą rozpatrywane indywidualnie przez Administrację Forum.
18.02.2011 23:08
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Aktualny czas: 25.07.2017, 05:41 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj