Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 11 Głosów - 3.73 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Autor Wiadomość
stefan Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 14

Dołączył: 31.12.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #1
Shocked Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Powiem tak zapłąciłem za niego 130zł ;/ to przesada bo wartosc paczki wynosi 79$ wiec to jest zdzierstwo , jutro bede dzwonił do urzędu celnego i sie dowiem co i jak z tą paczka ;p
macie foty
fota 1
fota 2

fota 3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2010 17:59 przez stefan.)
01.02.2010 17:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mashtif Offline
Lockator
****
Registered

Level: 1

Liczba postów: 115

Dołączył: 26.11.2009

Reputacja: 27

button-youtube

Post: #2
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Daj znać jak poszło. Czy dało sie coś zrobić z tymi złotówkami.
01.02.2010 17:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
skowroneq Offline
CukiereczeQ Corlis
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 447

Dołączył: 28.01.2010

Reputacja: 101

button-youtube

Post: #3
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Brawo ;D (Widzę, że nie masz jeszcze iPTZ, to ja dam Ci pierwszego Smile)
01.02.2010 17:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DDK Offline
Jem zupe
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 541

Dołączył: 18.11.2009

Reputacja: 121

button-youtube

Post: #4
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Gratuluje. Całkiem fajna szufla Big Grin Ale troche zdzierstwo.
01.02.2010 17:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
buka Offline
קרב מגע
VIP

Level: 1

Liczba postów: 285

Dołączył: 31.12.2009

Reputacja: 201

button-youtube

Post: #5
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Co za złodzieje w tej Polsce.
stefan, dziś do mnie dzwonili z UPS że moja szufelka będzie jutro lub pojutrze.
Koleś powiedział też że mam przyszykować około 50 zł, więc coś tutaj nie halo...
Masz rację, pisz do urzędu celnego o zmniejszenie vat'u, lub całkowite jego anulowanie, jako zadośćuczynienie.
Dzwonili do Ciebie z UPS?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2010 17:46 przez buka.)
01.02.2010 17:45
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
stefan Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 14

Dołączył: 31.12.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #6
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
nie dzwonili z UPS-a wiec pech ;/ jutro dzwonie do urzedu a jak cos nie pyknie przez tel. to jade do nich
01.02.2010 17:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
buka Offline
קרב מגע
VIP

Level: 1

Liczba postów: 285

Dołączył: 31.12.2009

Reputacja: 201

button-youtube

Post: #7
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
I bardzo dobrze że się do nich wybierasz!
Nauczą się w końcu !!
Zamiast doić obcokrajowców, to ''srają w swoje gniazdo'', dojąc Polaków.
Co za zasrany kraj...
stefan, mimo wszystko życzę Ci jak najlepiej.
Jutro pewnie będę w tej samej sytuacji...
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2010 17:55 przez buka.)
01.02.2010 17:54
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
stefan Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 14

Dołączył: 31.12.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #8
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
powiem tak na allegro nie kupisz Go za 130 zł heh tylko za 250-300zł Blink ale jutro sie wszystko wyjaśni
01.02.2010 17:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
qwed Offline
Fan majonezu
*****
Registered

Level: 1

Liczba postów: 294

Dołączył: 31.12.2009

Reputacja: 102

button-youtube

Post: #9
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Hmm, gratulacje Wink I tak nano lepszy ;D dla mnie nawet lepszy niz touch.
01.02.2010 18:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Spino Offline
Stały Lockator
*****
FullREG

Level: 2

Liczba postów: 233

Dołączył: 16.11.2009

Reputacja: 6

button-youtube

Post: #10
RE: Grudniowy Restock: iPod shuffle 4gb silver
Gratulacje!

@up:
Dla mnie też Big Grin
01.02.2010 18:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Lockerz] New iPod Nano 16GB. Za$ada 10 7,155 03.08.2011 22:17
Ostatni post: elo13
  Xbox 360 Elite [Grudniowy Restock] onielen 87 25,363 15.03.2011 09:29
Ostatni post: wielo03
  [Lockerz-Restock][26/27.01.2011] iWave LX100 Earbuds - Black Grabarz 2 5,656 11.03.2011 06:24
Ostatni post: Adeqq15
  [Lockerz] [Restock 9/10 Luty] Odys Outline T-Shirt Grabarz 3 4,928 08.03.2011 19:12
Ostatni post: DarkSoul
  Ipod Shuffle 2 GB - KudosNetwork MrGabor 20 4,271 16.02.2011 21:17
Ostatni post: xper

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 17.08.2018, 23:22 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj