Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 2.86 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
List od nich
Autor Wiadomość
KuBa1307 Offline
Bywalec
***
Registered

Level: 1

Liczba postów: 48

Dołączył: 06.11.2009

Reputacja: 1

button-youtube

Post: #1
List od nich
Hey Lockerz Member,

Thanks for your email. We have begun to process all of the orders from our
largest redemption yet. Here are some answers to the questions you have
proposed. We understand that you may not have all of these issues, please only
react to the ones involving your questions.

If you have an Order Confirmations with order #0:

IF you have received a confirmation with an order #0 on it, please forward the
Lockerz confirmation to: teri@lockerz.com so we can process these orders over
the next week and ensure that your prize is processed correctly. Make sure you
email the confirmation, otherwise we won't be able to process your order.

Order Confirmations with wrong product:

IF you have received a confirmation with the wrong product number on it, we
would also like you to forward the confirmation to teri@lockerz.com.

My PTZ were not taken out when I redeemed!

We realize that some member accounts were not debited properly after
redemption. This may have allowed you to redeem multiple prizes that you did
not have enough PTZ to redeem. We will allow your first item to go through and
cancel any remaining prizes (any items over 50 PTZ in one day) without any
penalty to you.

I received more than one order receipt for the same item!

If you received duplicate confirmations or ordered something else because you
thought you didn't get your first prize, then we will process your first order
and cancel your second.

The address information on my receipt was incorrect!

Please make sure that your address information is correct in your Lockerz
settings. That way, if there's a problem with your order address, we can
reference your Lockerz settings to send your prize. We'll contact you if we
feel the mistake will affect the prize getting to you.

Unfortunately, if you did not receive an order receipt, then your redemption
was unsuccessful.

We will try to get all of these orders out the door in the next 2 weeks, though
it may take us some extra time to process orders that are missing information.
Thank you so much for your patience and loyalty to Lockerz as we work through
our beta testing phase. You make this community better and stronger every day!

Thanks,

Draken


Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com

proszę o przetłumaczenie
26.11.2009 20:44
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bungrav Offline
Stały Lockator
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 205

Dołączył: 24.11.2009

Reputacja: 4

button-youtube

Post: #2
RE: List od nich
Ahaaaa... ja to samo dostałem XD
26.11.2009 20:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ray_Kit Offline
Świeżo upieczony
*
Registered

Level: 1

Liczba postów: 3

Dołączył: 24.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #3
RE: List od nich
Witaj użytkowniu Lockerz,

Dziękujemy za twój e-mail. Rozpoczęliśmy realizację zamówień z naszej największej dostawy. Tutaj są odpowiedzi na niektóre pytania które zadałeś. Rozumiemy, że możesz nie posiadać wszystkich tych problemów, więc zastosuj się do tych, które rozwiązują twój problem.

Jeżeli posiadasz potwierdzenie zamówienia z numerem: #0:

Jeżeli otrzymałeś potwiedzenie z numerem #0, proszę zgłoś się do działu potwiedzeń zamówień Lockerz - teri@lockerz.com, dzięki temu możemy zrealizować twoje zamówienia w ciągu następnego tygodnia, i upewnić się że twoje zamówienie jest przetwarzane. Upewnij się że prześlesz dowód zamówienia (Order Receipt), w przeciwnym razie nie dokonamy realizacji zamówienia.

Potwierdzenia zamówienia z złym produktem:

Jeżeli otrzymałeś potwierdzenie zamówienia ze złym numerem towaru, prosimy byś także przesłał potwierdzenie zamówienia na teri@lockerz.com.

Moje PTZ nie zostały zabrane z konta kiedy zamawiałem!:

Wiemy, że na niektórych kontach użytkowników nie zostały poprawnie odjęte punkty po zamówieniu przedmiotu. To mogło pozwolić ci na zamówienie wielu produktów na które nie masz wystarczającej ilości PTZ. Pozwolimy na realizację pierwszego zamówionego produktu, a usuniemy pozostałe zamówienia (wszystkie przedmioty powyżej 50 PTZ zamówione jednego dnia) bez żadnej kary.

Otrzymałem więcej niż jedno potwierdzenie zamówienia tego samego przedmiotu!

Jeżeli otrzymałeś parę takich samych potwierdzeń zamówień, bądź zamówiłeś coś innego bo myślałeś że nie dostaniesz pierwszej nagrody, to zrealizujemy twoje pierwsze zamówienie, a usuniemy drugie.

Informacje o miejscu zamieszkania na potwierdzeniu zamówienia są nieprawidłowe!

Upewnij się że adres zamieszkania jest poprawny w ustawieniach Lockerz. Dzięki temu, jeżeli jest jakiś problem z adresem zamieszkania, możemy odnieść się do adresu na Lockerz by wysłać nagrodę. Skontaktujemy się z tobą jeżeli problem spowoduje problemy z otrzymaniem nagrody.

Niestety, jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, to nie udało ci się zamówić nagrody.

Spróbujemy wysłać nagrody w przeciągu 2 tygodni, ale może zająć nam trochę czasu by wykonać zamówienia które mają braki w danych (miejsce zamieszkania itp.). Dziękujemy bardzo za twoją cierpliwość i lojalność dla Lockerz kiedy my pracujemy w fazie testowania serwisu. Ty ulepszasz tą społeczność by była lepsza i silniejsza każdego dnia!

Dziękuję,

Draken

Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2009 21:15 przez Ray_Kit.)
26.11.2009 21:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
k4lolin4 Offline
Bywalec
***
Registered

Level: 1

Liczba postów: 59

Dołączył: 05.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #4
RE: List od nich
czyli jak napisać tego maila z prośbą o wysłanie przesyłki ?
może ktoś podać przykładową treść ? Smile
bardzo proszę, dam iptz Big Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2009 21:27 przez k4lolin4.)
26.11.2009 21:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rvier Offline
Lockator
****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 120

Dołączył: 29.10.2009

Reputacja: 17

button-youtube

Post: #5
RE: List od nich
Szukajcie a znajdziecie!
26.11.2009 21:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Z-list Mati_ 1 624 16.05.2010 19:38
Ostatni post: GreenD
  Potwierdzenie statusu z-list tuptapta 6 1,046 20.03.2010 05:29
Ostatni post: loony
  [SPRZEDAM] Koszulkę Z-List + gratisy WrzesieŃ 6 1,196 13.03.2010 19:08
Ostatni post: WrzesieŃ
  z list? Green 9 1,651 06.03.2010 11:52
Ostatni post: Smoczuś
  Sprzedam konto 1383PTZ! Z-LIST! Szybko i tanio d08 7 1,403 04.03.2010 20:19
Ostatni post: Sheo

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 26.05.2018, 08:58 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj