Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 13 Głosów - 2.62 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mail od Support@lockerz.com
Autor Wiadomość
RaVeN Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 14

Dołączył: 28.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #1
Mail od Support@lockerz.com
Proszę o przetłumaczenie tego mail'a:

Kod:
Hey,

We updated our database to show the correct amount of points on your
account
before the redemption.

But right now, there seems to be a few display errors with points and
friends
added. We are working to fix this. Sit back and hang tight, get some
water...maybe have a piece of cake, who knows.

New accounts may also be broken, but we're working on a fix for that as
well.

Patience, grasshopper.

-C


Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com
09.01.2010 19:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
emj Offline
Banned

Level: 1

Liczba postów: 261

Dołączył: 31.12.2009

button-youtube

Post: #2
RE: Mail od Support@lockerz.com
Kod:
Hej,

Aktualizujemy naszą baze danych, aby pokazać właściwą ilość punktów na koncie przed restockiem.
Jest kilka błędów z wyświetlaniem punktów i znajomych.
Pracujemy, aby to naprawić. Usiądź wygodnie i odpręż się, napij się trochę wody ... może masz kawałek ciasta, kto wie.
Nowe konta mogą być uszkodzone, ale pracujemy nad tym, aby je naprawić

Cierpliwości.

-C

Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.01.2010 19:29 przez emj.)
09.01.2010 19:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
pulpet112 Offline
Stały Lockator
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 439

Dołączył: 06.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #3
RE: Mail od Support@lockerz.com
nie no bez jaj.......... kiedy im tego maila wyslales a kiedy dostales?
09.01.2010 19:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RaVeN Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 14

Dołączył: 28.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #4
RE: Mail od Support@lockerz.com
Wysłałem gdzieś koło piątku przed grudniowym restockiem, a dostałem 4 stycznia 2010.
Normalnie jaja sobie robią. Wcześniej też dostałem jakiegoś mail'a że naprawiają wyświetlanie punktów, a do tej pory mi 0 pokazuje.
09.01.2010 19:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
pulpet112 Offline
Stały Lockator
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 439

Dołączył: 06.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #5
RE: Mail od Support@lockerz.com
ja wysłalem jeszcze wczesniej i jeszcze nie dostalem
09.01.2010 20:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [LOCKERZ] FACEBOOK, system antybotowy. erold 0 4,897 01.03.2011 21:38
Ostatni post: erold
  e-mail erold 3 4,522 05.02.2011 20:40
Ostatni post: erold
  E-mail do lockerz odnośnie fake kont Pysik89 4 6,421 11.10.2010 13:55
Ostatni post: matimaster
  Mail do Lockerz w sprawie PORAŻKI 3 fal!! unster 16 6,631 18.04.2010 10:08
Ostatni post: neq
  pilna wiadomośc do wysłania na lockerz admin234 1 4,395 15.04.2010 14:53
Ostatni post: Szeryf

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 18.07.2018, 21:16 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj