Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 5 Głosów - 2.2 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mail od Teri
Autor Wiadomość
Mieli Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 14

Dołączył: 02.12.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #1
Mail od Teri
Lockerz Members,

We are currently aware that many of you have redeemed prizes, but received
multiple validation emails or order receipts with nothing but #0. At this point
we need to verify that what you are saying is correct before prizes are shipped
out. Some of you may have already received an email stating that 'you have
ordered the following prizes'. We know that some of you have ordered a prize
but received a receipt for a completely different prize.

We would like for you to send a brand 'new' email to teri@lockerz.com with the
real copies of your confirmation emails(please do not copy & paste your info).

We are aware that many of you are having points display issues and we're unable
to take part in the redemptions. He haven't forgot about anyone and are still
working to fix these for new and existing members. Some of you are not
receiving points for your invites while others are unable to activate their
accounts through the invitation links. This may sound like a broken record but
we're working to fix this up.

If you have an issue with your order receipts, make sure you send a 'new' email
to teri@lockerz.com and not myself. If you happen to have any other questions
or haven't had yours answered yet, feel free to reply back.


"jesteśmy świadomi ze wielu z was zamówiło nagrody, ale otrzymali wielokrotne emaile albo potwierdzenia zamówienia z niczym lub z #0. W tym momencie musimy zweryfikować co mówicie (potwierdzenia, które do nich napłynęły) zanim nagrody zostaną wysłane. Niektórzy z was otrzymali już email o treści"zamówiłeś następujące nagrody". Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy z was dostali potwierdzenie nagrody, jednak zamawiali coś zupełnie innego.

Chcielibyśmy, byś przekazał email bez zmian na adres teri@lockerz.com z rzeczywistą kopia potwierdzenia swojego zamówienia(prosimy nie kopiować i nie wklejać innych informacji).

jesteśmy świadomi, że wielu z was ma kłopoty z wyświetlanie punktów i nie są w stanie wziąć udziału w rozdaniu. Nie zapomnieliśmy o nikim i wciąż pracujemy by naprawić ten błąd u nowych i obecnych użytkowników. Niektórzy z was nie otrzymali punktów za zaproszenia podczas gdy inni nie są w stanie aktywować swych kont z linków aktywacyjnych. Może zabrzmi to jak zawsze, ale staramy się naprawić ten błąd.

jeśli masz problem ze swoim potwierdzeniem zamówienia napisz do teri@lockerz.com. Jeśli się zdarzy ze masz inne pytania lub nie otrzymałeś odpowiedzi na zadane, poczekaj na odpowiedz."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.12.2009 23:13 przez Mieli.)
02.12.2009 23:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  e-mail erold 3 3,691 05.02.2011 20:40
Ostatni post: erold
  E-mail do lockerz odnośnie fake kont Pysik89 4 5,591 11.10.2010 13:55
Ostatni post: matimaster
  Mail do Lockerz w sprawie PORAŻKI 3 fal!! unster 16 6,425 18.04.2010 10:08
Ostatni post: neq
  Mail w sprawie braku koszulki pulpet112 8 4,542 11.03.2010 18:53
Ostatni post: Razer
  E-mail lukaszziom 6 4,287 22.01.2010 10:58
Ostatni post: lukaszziom

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 27.05.2018, 06:28 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj