Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 21 Głosów - 2.62 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
Autor Wiadomość
Macck Offline
Lord Of The Lutownica
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 23

Dołączył: 18.11.2009

Reputacja: 3

button-youtube

Post: #1
Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
Nic nie rób!

Zostało napisane że takie zamówienia są ważne i zostaną zrealizowane!

Natomiast możesz (powinieneś) pisać maile o tym że zamówiłeś ale nie wzięło pkt
mail wysyłamy pod adres

support@lockerz.com lub teri@lockerz.com

Przykładowa treść

Kod:
Hi,

At last redemption i ordereed [nazwa nagrody] ,but i still have my points.
Please take [xxx] points off.

Have a nice day.

Do teri wysyłamy według informacji z tego tematu:
http://forum.ilock.pl/Thread-Co-wys%C5%82ac-do-Teri-ego

Przyklejam Smile Zmienili chyba emaila, bo mi napisali żeby na teri wysłać Smile
emceh.
25.11.2009 20:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rvier Offline
Lockator
****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 120

Dołączył: 29.10.2009

Reputacja: 17

button-youtube

Post: #2
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
Haha Big Grin Have a nice day, podniesie ich na duchu Big Grin.

Ja napisałem krótko i zwięźle:

Kod:
Please check my account for deduction PTZ.

Thank You.
25.11.2009 21:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
KuBa1307 Offline
Bywalec
***
Registered

Level: 1

Liczba postów: 48

Dołączył: 06.11.2009

Reputacja: 1

button-youtube

Post: #3
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
a w xxx co wpisać ile ptz ?
25.11.2009 21:20
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Macck Offline
Lord Of The Lutownica
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 23

Dołączył: 18.11.2009

Reputacja: 3

button-youtube

Post: #4
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
Wartość twojej nagrody
25.11.2009 22:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dared Offline
Świeżo upieczony
*
Registered

Level: 1

Liczba postów: 7

Dołączył: 24.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #5
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
a ja wyslalem na help to co mam drugi raz wyslac?
25.11.2009 22:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PePe1002 Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 11

Dołączył: 24.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #6
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
na help nic nie da też tam raz napisalem ale to automatycznie po 5 sekundach dostalem wiadomosc
jak napisal Macck na samej gorze napisz na ten adres:
support@lockerz.com
25.11.2009 23:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
KuBa1307 Offline
Bywalec
***
Registered

Level: 1

Liczba postów: 48

Dołączył: 06.11.2009

Reputacja: 1

button-youtube

Post: #7
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
Dobra napisałem do Support@lockerz.com lecz teraz spróbuję na teri@lockerz.com może mi w końcu odpiszą.
26.11.2009 19:15
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Chanu Offline
GorącyDonPedro
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 36

Dołączył: 24.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #8
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
Mi odpisali zaraz po wyslaniu maila a napisali to ;p :

This is an automatically generated response. You will hear back from
a real person with a real answer real soon (unless the answer to your
question is contained in this email).

In the meantime, here is some information that might help you (we are
aware that we are having site performance issues as we implement
long-term improvements):

REDEMPTION ORDERS: We are aware that when some members redeemed they
got a receipt with the number zero, got the wrong receipt, or got the
same receipt twice. We are working through this and will be in touch
by the end of the week. But don't worry, your prize is safe.

PTZ COUNTS: Some members are seeing reductions in their PTZ. There
are three reasons why this might be happening: 1) PTZ may not be
displaying properly (but they are accurately captured in our data
base, so we know what the real PTZ value should be), 2) Members
confessed to illegitimate PTZ during our recent amnesty and we have
removed those PTZ, or 3) We discovered that the member cheated and did
not confess, and the PTZ were zeroed out.

INVITE COUNTS: Invites counts have been reduced where we discovered
that members had “friends” with email address domains that are not
accepted by Lockerz. Some members may have lost their Z-List status
because, after this reduction, they no longer had 20 legitimate
invited friends. These decisions are FINAL. We will not consider
appeals.

INVITES NOT WORKING: The link in Lockerz invitations is not working
properly, so invitees can not get to the Lockerz site from the
invitation. We think this will be fixed later today.

NEW MEMBERS: There are some instances in which NEW members who can
accept their invitations are not able to set up functioning accounts.

Z-LIST T-SHIRTS: If you recently achieved Z-List status, we will email
you within one week of the date you became a Z-Lister with an update
regarding your Z-List T-shirt.

Thanks for being part of the Lockerz community. Keep visiting Lockerz
to earn PTZ and learn about exciting new things that will be happening
at Lockerz between now and the end of the year.


- The Lockerz Crew
26.11.2009 20:27
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Macck Offline
Lord Of The Lutownica
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 23

Dołączył: 18.11.2009

Reputacja: 3

button-youtube

Post: #9
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
To jest autoodpowiedź , dostali maila i musisz czekać około 24-48 godzin na właściwą odp.
26.11.2009 20:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Chanu Offline
GorącyDonPedro
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 36

Dołączył: 24.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #10
RE: Mam numer zamówienia # / #0 - Co robić?
Dear Lockerz Member:

Congratulations on becoming a Z-Lister. You are now a member of a very exclusive group of cool, hip, in-the-know trendsetters who have discovered Lockerz very early. For that, you get lots of benefits, including a free Lockerz t-shirt.

Unfortunately, we have given away so many Z-List T-Shirts over the last month that we have run out of the size you requested. We ordered more, a lot more, but many of them won't be arriving in our warehouse until December, and the rest won't be arriving until January.

We will ship out Z-List T-shirts in the order in which Lockerz members became Z-Listers. That means you might receive your shirt in December, but it is possible that you won't receive your shirt until January.

In the meantime, keep earning PTZ so that you're ready to redeem when we re-launch PTZ Place later this month.
Please note: it is not possible for us to change your size or to guarantee that you receive your shirt in the December mailing.

Thanks for being a Lockerz member and for achieving Z-list status.

Sincerely,

The Lockerz Crew

Dzisiaj dostalem jeszcze to ale z tego co tak popatrzylem tu chodzi chyba o koszulke prawda??
27.11.2009 07:19
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  numer IBAN - jaki? savaci 2 3,656 21.06.2010 12:33
Ostatni post: savaci
  Zamówienia wczorajszych nagród BoosterXS 18 3,027 30.04.2010 18:07
Ostatni post: juve_fan95
  Numer przesyłki lukaszziom 7 1,847 29.01.2010 20:07
Ostatni post: Okosmoka

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 27.05.2018, 06:37 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj