Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Nike Air Max 1 Ultra Flyknit Arrives in Ocean Fog
Autor Wiadomość
janbouchra9 Offline
Podglądacz
**
Registered

Level: 1

Liczba postów: 37

Reputacja: 0

button-youtube

The Nike Air Max 1 Ultra Flyknit Arrives in Ocean Fog
Rachel Zoe Project: 'Wat wil je, een cocktailring?'
Een van mijn favoriete dingen over The Rachel Zoe Project is dat het zo'n fijne verhemelte reiniger is na de nastiness van Real Housewives of New Jersey op maandagavonden. Het is lelijk, het is leuk en het is vol beroemde mensen En mooie kleding. Als er ooit een reality TV no-brainer was, is deze show het meest. Laaste nacht kregen we meer cameos uit gigantische mode namen zoals Oscar de la Renta, Donna Karan, Brian Atwood en Francisco Costa. Er waren mooie toga's en runway footway clips en sparkles door de gallon. Ik ging dood. Letterlijk. Als u zich afvroeg, is er vrijwel geen tijd verstreken sinds we eindelijk onze onverschrokken band van modemeisjes en homo's verlieten. Rachel en haar man waren nog steeds in Fashion Week, deze keer probeerden ze Oscar jurken te vinden van haar klomp klanten die de prijsuitreiking zullen bijwonen. Net zoals vorig jaar valt Rodger en Rachel jarig in het midden van de modeweek en het Oscar-seizoen, en Rodger schiet er nog steeds over. Maar hij zou moeten zijn op de Oscar de la Renta show, want dat is Waar ze eerst waren onder leiding en Oscar wacht op niemand. De la Renta zelf maakte een uitgebreide cameo om met Rachel te praten, en dan konden we een aantal van de glorieuze kijkjes zien die Rachel naar het rode tapijt wilde. En natuurlijk waren ze fenomenaal. Het is de la Renta, mensen, natuurlijk. Geen andere Amerikaanse ontwerper doet eerlijke glamour zoals hij dat doet, en rechtstreekse glamour is wat de Academy Awards nodig heeft. Naast ze waren Michael Kors (of zoals ik al verwijs naar Hem, prinses Michael Kors. Giet een beetje uit voor de verloren homies.), Maar niet voordat een tragische verkeersjam de bende laat voor hun voorrijzitjes heeft gezet. Natuurlijk kan Rachel in haar hoge stiletto-platformen rennen, maar gewoon Zoals elke fashionista haar gewicht in kasjmier waardeerde. Ik verwachtte haar half de laatste tien blokken van de autoservice te springen, maar het segment van de straat naar de deur was alles wat we zagen. Helaas waren die deuren al gesloten - de show was in Ze ging niet naar de voorronde zitten zoals ze gewoonlijk doet, maar ze wierp haar weg zo ver naar de kamer als ze dat zou kunnen, waardoor de ier van tenminste één collega-kamerwachter wist die niet herkende Haar (en hoe kon je Rachel Zoe niet op Modeweek herkennen?) En werd beetje mondig. Rachel was blijkbaar zacht van haar gezicht, maar zodra ze met Rodger en Brad vertrok, liet ze de frustratie uit met een beetje graven over hoe Michael haar zou willen hebben om anderen opzij te schuiven, op welk moment ging Brad vol in
Bitchy koningin
 Mode en zei dat tenminste Rachel zijn kleren niet bij Saks kocht. Ik kan in de minderheid zijn, maar ik hield van dat helemaal snotty, heiliger dan moment. Ik wil niet geloven dat deze mensen zijn Leuk en beleefd de hele tijd
 Een deel van de magie van de mode-industrie is dat het een beetje slordig en vies is. Dat maakt het leuk. Of afwisselend, dat maakt het een totale nachtmerrie als je een veel, veel mooier persoon bent dan ik ben. Rachel en Brad zijn duidelijk niet, en daarom vind ik ze heel erg leuk. Brad verontschuldigde zich voor de opmerking op Twitter tijdens de show en gaf toe dat hij een hoop dingen aan het kopen koopt en van Saks houdt, maar ik had geen verontschuldiging nodig Ik kijk niet op reality tv om mensen beleefd en redelijk te zien
 Ik kijk het in de hoop dat Rachel ooit een tranny-schoen zal halen en iemand ermee slaat. Naast het is tijd voor Rachel om met Brian Atwood samen te komen om zijn ontwerpen en een schoen te bespreken waarop ze met hem samenwerkt. Van alles, Brian Atwood is helemaal heet. Als droomboot. Gimme. In de tweede plaats is er geen seconde. Het enige wat ik me herinner, is dat Brian Atwood heet is. Terwijl dit aan de hand was, was Rodger aan het winkelen Voor een lingerie cadeau voor Rachel met behulp van haar zus. Ze gingen naar Kiki de Montparnasse, die waarschijnlijk een van de meest luxueuze, meest sexy merken ter wereld is, en kocht een saaie zwarte nalatige zonder veel verbeelding. Zus gigelde de hele tijd als een idioot, vooral als de vibrator uitkwam en Rodger liet eruit zien dat hij in de zevende cirkel van de hel was gestopt (die blijkbaar bevolkt is met brutale girly dingen die hem herinneren aan seks met meiden, wat ook bruto is ). Er was een aantal zeer betreurenswaardige gesprekken over een franse meiduitrusting, maar laat het nooit meer van spreken. Op het einde wilde ik de hele scène in het gezicht stoten. Opmerking aan Rodger: giggly en ongemakkelijk worden en in een High-end lingerie winkel helpt het geheel niet
Rechte Dudebro Rodger
 Iets dat je probeert te maken. Normaal gesproken lachte Brad niet te midden van zijn verzameling van strikbanden terwijl schoenontwerp en beschamend lingerie-shopping gebeurde, hij deed zijn werk aan het doen. Op een modeshow. Omdat zijn werk geweldig is. Hij ging naar Derek Lam en kijk naar witte jurken voor het Oscar-moment van Cameron Diaz 2host4you.be (wit is helemaal een ding onder de Zoe-bemanning) en vond een perfecte kandidaat. Hij droeg ook een totaal fantastisch paar Buddy Holly bril aan de show die Ik MOET EIGEN, dus als je weet waar ze vandaan komen, hou je van je meisje. Maar Fashion Week is niet alleen aan het kijken
 Oh nee, dit jaar zal Rachel deel uitmaken van een QVC modeshow met haar goedkope lijn voor het kanaal. Spreken van helemaal geweldig: de sequined zebra tuniek die Rachel aan de show droeg? Ik stierf een beetje binnen. Hoe vind je vintage pailletten op dat niveau zonder snags en niets ontbreekt? De geest, het rolt. O, toch, de show. Het was een soort vreemde mash-up tussen modeshow en QVC-uitzending met Vanessa Williams hosting. En toen Rodger en Brad een vest van backstage riep, geloofde de exploitant niet dat het echt was en opgehangen. Als ze de show gisteravond dacht en een beetje paniek aanval had. Hoe dan ook, het lijkt erop dat Rachel's lijn heel goed verkocht
 Sommige mensen zijn zeer betrokken bij hun tv winkelen. De volgende dag was het de verjaardag van Rodger en Rachel en ze kregen een verrassings DVD in de mail van Rachel's assistent van hun huwelijksvideo's vanaf 1998. Het was aardig schattig en Ook een herinnering dat deze mensen werkelijk waren, gewone mensen voor Rachel was Rachel Zoe . Toen het tijd was om geschenken uit te wisselen, kreeg Rachel zichzelf (van Rodger) een paar roze goud en diamant handboeien (maar niet sexytime handboeien
 Koele armband handboeien) en gaf hem een ​​ring, en Rodger presenteerde haar met de lingerie. Ze vond de nalatige graag, maar hield niet veel van haar, en ik kan haar echt niet schuldig maken om de volgende redenen: 1. Het krijgen van lingerie is erg vervelend voor veel vrouwen.2. Het kopen van mode voor een Fashion Persoon is een verspilling van tijd, aangezien de helft van het leuk zijn om een ​​mode persoon te vinden en te kopen. De andere helft van het plezier probeert ze in je slaapkamer als niemand er uitziet. Niemand slaat me zelfs aan bij het kopen van kleren of kledinggerelateerde artikelen, aangezien mijn smaak zo specifiek is en ik kan me alleen voorstellen dat hetzelfde waar moet zijn Honderd keer voor iemand zoals Rachel Zoe
 Rodger had ook een mysterieuze doos waarmee hij het beter kon doen, en hij slaagde erin om een ​​totale thuisloop te slaan: een op maat ontworpen Rachel Zoe Barbie Doll. Oké, dus dit was ook niet de beste manier om het Straight Dudebro Rodger-ding te laten gebeuren, maar het maakte tenminste Rachel happy. Ze heeft blijkbaar een Barbie-obsessie, en Rodger koos werkelijke kleding en accessoires uit haar kast om naar de pop te krimpen -grootte voor de Barbie. Rachel was op de vloer en ik moet toegeven dat het een leuk cadeautje is (niet te bedenken). Ik ben geen overweldigende fan van Rodger's toegenomen aanwezigheid in dit seizoen, maar het kijken naar mensen open cadeaus is Vreemd opwindend. Je krijgt van de verrassing de kans om van harte te genieten. Na het verjaardags moment volgde Donna Karan's modeshow met een aantal beroemdheden (Demi Moore, Brooke Shields, Susan Sarandon). Karan's show is altijd mooi en de overwegendheid van zwart en grijs maakte me absoluut gelukkig. Rodger was nog steeds pouting over het hele gebrek aan een verjaardag, en dat werd heel erg snel
 Mode is haar werk. Het betaalt beide hun rekeningen. Je kunt de modeweek niet herplannen. Kunt u me vertellen dat ik niet een grootjaarsjubileum bent? Spreek van onnodig interpersoonlijk drama, snijd de show onmiddellijk naar Brad en praten een beetje meer over Taylor en of ze ergens bij zou zijn shows. Natuurlijk zal ze zijn, ze werkt in de mode. Ze werd ontslagen van een baan, niet verbannen van de industrie. Ook, we hebben een beetje meer ongemakkelijke praten over Rachel en of ze nu baby's zal krijgen als haar zus naar beneden ging zitten
het gesprek
 Met haar, die ik aanneem, is al een tiental keer gebeurd. Rachel lijkt nog steeds niet alles wat jazzed over het idee om kinderen te hebben en ze is bang dat haar carrière zal lijden als ze dat doet. Daarbij zeg ik meer macht aan haar. Als ze geen kinderen wil hebben, moet ze ze niet hebben. Als ze haar carrière Nike Air max 90 essential als eerste wil hebben, zou ze dat moeten bezitten. Juist omdat ze een vrouw niet betekent dat ze kinderen moet hebben om goed of helemaal te zijn, en het zou leuk zijn als mensen stoppen met haar te proberen te drukken. Het is niet behulpzaam of productief, en het is gewoon Geeft ons angst. Ik wens alleen dat iedereen van onze rug, JEEZ, weg zou komen. Ahem.Thankelijk, we zijn snel terug naar de mode. Het was tijd voor de grootste show van de New York Fashion Week, MARC JACOBS! Rodger was duidelijk niet zo enthousiast over de show of over de hoeveelheid haarspray die Rachel droeg, maar ze slaagden erin om in de auto te komen (met Brad voor comic relief) en het te maken voor Marc's show. Natuurlijk was het geweldig, En Rodger eindigde eindelijk zijn kostbare alleentijd. Ik heb nog nooit een man gezien die zo obsessief was met jubilea
 Zij zouden niet de helft van het echtpaar moeten zijn die er alles aan vergeet? De mode-ramp was echter niet ver achter. De volgende ochtend werd Rachel meegedeeld dat die Oscar-stage wit zou zijn en dat vrouwen die bijwonen werden gevraagd om een ​​andere kleur voor hun jurken te kiezen, die het hele plan voor Cameron Diaz schroef (en voor Brad's grote moment met die Derek Lam Jurk van vroeger in de show). Maar niet omdat de Marchesa presentatie het volgende was en het is altijd vol rode loperdragers. En natuurlijk, kijk zes uit Marchesa was de opvallende jurk van de week voor Rachel. Als de jurk voor jou bekend was, zou het moeten: Sandra Bullock droeg het om haar Oscar voor The Blind Side te winnen. Ik denk dat we het drama van Rachel volgende week zullen zien kwijt zijn ... PS Gelieve ons te overwegen om ons kleine zakliefhebberende team te ondersteunen door te klikken op onze links voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom, of Een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen u graag!
25.11.2017 19:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz