Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 11 Głosów - 3.36 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[e-mail od Lockerz]Nowości
Autor Wiadomość
pulpet112 Offline
Stały Lockator
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 439

Dołączył: 06.11.2009

Reputacja: 0

button-youtube

Post: #1
[e-mail od Lockerz]Nowości
Mógłby to ktoś przetłumaczyć:
Dziś dostałem to jako odpowiedz na mojego maila w sprawie pomylenia adresu przy restocku.

Dear Lockerz Member:

Thank you for contacting Lockerz. Last night we discovered that a whole lot of
emails that members sent us never made it to us. We are very sorry about that,
and are in the process of upgrading our email response system.

In the meantime, we are sending this automated email to members who emailed us
in the last week. This email contains the answers to a lot of common questions.
If this email doesn’t answer your specific question, please respond to
support@lockerz.com, and we’ll try to make responding to you a priority.

Here are the answers to common questions:

REDEMPTION ORDERS: We’re processing orders from the redemption as we speak…err,
type, and have already started shipping some of the prizes. More prizes will be
shipped over the next 7 to 10 days. You will receive a shipping confirmation
when your prize is shipped. Some members have not seen PTZ deducted for prizes
they redeemed in November. Your PTZ will be deducted shortly after your prize
is shipped.

PTZ COUNTS: We adjusted PTZ counts, and then invite counts, earlier this week.
Your invites PTZ were adjusted when PTZ were adjusted, so you wouldn’t have
received additional invites PTZ when you saw your invites count adjusted. We’re
still experiencing a few display errors, but just know that your PTZ are stored
safely in our database and we’ll be working to correct the errors every few
days.

AMNESTY PTZ ADJUSTMENT: We HAVE NOT adjusted PTZ from the Amnesty Program. We
will do that over the next 10 days.

NEW MEMBER ACCOUNTS: Newer members who have joined in the past 3 weeks may have
a problem with broken accounts where their PTZ aren’t registered to their
account and nothing shows up on their MyLockerz page. We’re working on a fix
right now.

SENDING INVITES: Some invites are not currently being sent out properly. Once
this is fixed, invites you have sent will be delivered. We don’t think you’ll
need to resend invites.

ACCEPTING INVITES: The link in Lockerz invitations is not working properly.
This is causing three problems: 1) invitees may not be able to get to the
Lockerz site from the invitation, 2) invitees complete their information on the
registration page, but are then told their email address is already in the
system, and 3) inviter accounts may show that invitee has not accepted when
invitee has accepted.

LOGIN PROBLEMS: Some members can not login. That is a problem with our site,
not your account.

Z-LIST T-SHIRTS: Our Z-List has been growing so fast that our t-shirt supply
can't keep up. If you recently achieved Z-List status, we must ask you to wait
until January to receive your t-shirt.

NEXT RESTOCK: We are not announcing the date of the next restock. Keep checking
in everyday!

Thanks for being part of the Lockerz community. Keep visiting Lockerz to earn
PTZ and learn about exciting new things that will be happening at Lockerz
between now and the end of the year.

- The Lockerz Crew


Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com
04.12.2009 17:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MooniŚ Offline
Dzieci, umyjcie rączki!
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 424

Dołączył: 29.10.2009

Reputacja: 147

button-youtube

Post: #2
RE: Do przetłumaczenia - kolejka
Drodzy Użytkownicy:

Dziękujemy za powiadomienie nas. Ostatniej nocy odkryliśmy że wiele e-maili użytkowników nawet do nas nie doszło. Przykro nam z tego powodu i jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego systemu mailowego.

W międzyczasie wysyłamy automatyczne maile do userów piszących do nas w zeszłym tygodniu. Ta wiadomość zawiera odpowiedzi na wiele często zadawanych pytań.
Jeżeli ten e-mail nie odpowiada na twoje pytania, proszę je napisać na adres support@lockerz.com, a my postaramy się na nie odpowiedzieć.

Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

ZAMÓWIENIA: Kodujemy zamówienia z restocku jak już mówiliśmy, niektóre nawet wysłaliśmy. Większa ilość nagród zostanie
wysłana w ciągu najbliższych 7 do 10 dni. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki gdy nagroda zostanie wysłana. Niektórzy członkowie widzieli PTZ które powinny być usunięte po zamówieniu nagrody. Twoje PTZ zostaną wkrótce odjęte po wysłaniu nagrody.

NALICZANIE PTZ: Skorygujemy liczbę PTZ oraz znajomych na początku tygodnia. Twoje PTZ z zaproszeń zostaną skorygowane po naprawieniu PTZ , a więc nie dostaniesz na razie PTZ za przyjaciół nawet jak masz ich zarejestrowanych. Nadal jest kilka błędów z wyświetlaniem ich na stronie, ale wasze PTZ są bezpieczne w naszej bazie danych i będziemy pracować nad poprawianiem, co kilka dni.

REGULACJA PTZ PO AMNESTII: Nie skorygowaliśmy ilości PTZ z programu Amnesty. Zrobimy co się da w ciągu najbliższych 10 dni.

NOWE KONTA: Nowe konta, które zarejestrowały się w ciągu ostatnich 3 tygodni mogą mieć problem z działaniem strony- ich PTZ nie są zaliczane, nie wyskakuje strona MyLockerz. Pracujemy nad tym.

WYSYŁANIE ZAPROSZEŃ: Niektóre zaproszenia nie są wysyłane prawidłowo. Gdy to naprawimy zaproszenia dojdą i nie będzie potrzeby kolejnej wysyłki.

PRZYJĘCIE ZAPROSZENIA: link w zaproszeniu Lockerz nie działa prawidłowo.
Powoduje to trzy problemy:
1) osoba zaproszona nie może być w stanie dostać się do Strony Lockerz,
2) Po rejestracji osoby zaproszonej nie pisze że jest ona w systemie
3) Zapraszającemu może się wyświetlić informacja, że osoba nie zaakceptowała zaproszenia mimo że je przyjęła.

LOGIN: Niektórzy członkowie nie mogą się zalogować. To jest problem strony,nie konta.

Z-LIST T-SHIRTS: Nasze Z-List rośnie tak szybko, że nasza dostawa koszulek może nie nadążyć. Jeśli niedawno osiągnąłeś status z-listera, musimy poprosić o cierpliwość gdyż dopiero w styczniu, otrzymasz t-shirt.

NASTĘPNE RESTOCKI: Nie ma terminu następnego restocku. Sprawdzaj codziennie!


Dziękujemy za bycie częścią społeczności Lockerz. Regularnie odwiedzając Lockerz możesz zarobić PTZ i dowiedzieć się o nowych, ekscytujących rzeczach, które będą się działy w Lockerz od teraz do końca roku.

- Lockerz Crew

Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.12.2009 23:41 przez MooniŚ.)
04.12.2009 23:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [LOCKERZ] FACEBOOK, system antybotowy. erold 0 4,913 01.03.2011 21:38
Ostatni post: erold
  e-mail erold 3 4,537 05.02.2011 20:40
Ostatni post: erold
  E-mail do lockerz odnośnie fake kont Pysik89 4 6,436 11.10.2010 13:55
Ostatni post: matimaster
  Mail do Lockerz w sprawie PORAŻKI 3 fal!! unster 16 6,631 18.04.2010 10:08
Ostatni post: neq
  pilna wiadomośc do wysłania na lockerz admin234 1 4,410 15.04.2010 14:53
Ostatni post: Szeryf

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 19.07.2018, 12:08 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj