Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 9 Głosów - 1.89 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[e-mail od Lockerz]Zamieszanie po restocku
Autor Wiadomość
MooniŚ Offline
Dzieci, umyjcie rączki!
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 424

Dołączył: 29.10.2009

Reputacja: 147

button-youtube

Post: #1
[e-mail od Lockerz]Zamieszanie po restocku
Odwołuje pomysł pisania na PM bo lepiej żeby ludzie wiedzieli co już tłumaczyłem Smile

Lockerz Members,

Many of you have ended up receiving a blank order receipt after the
redemptions. What you want to do if you haven't already is send a new email to
teri@lockerz.com with your real order receipt. This will allow your orders to
be verified. This would also be why many of you still have all of your points.

We do know it is not your fault if you received multiple orders for the same
prize. We would not deduct points from anyone multiple times because of this.
This was an error in our system.

We are aware of the points display and invite issues going on. Pressing the
invite button multiple times is leading to the invitations showing up on your
connect pages. They are going through at the moment, but they are going slowly.


Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com



Członkowie,

Wielu z was dostało puste potwierdzenie zamówienia z ostatniego restocku. To co musicie zrobic, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to przekazac tą samą wiadomośc na adres teri@lockerz.com.
z prawdziwą otrzymania zamówienia. Pozwoli to nam na zweryfikowanie danych adresowych. Między innymi dlatego nie zabraliśmy wam jeszcze PTZ.

Wiemy że to nie wasza wina, gdy przez przypadek zamówiliście kilka razy ten sam produkt. Nie odbierzemy wam z tego powodu punktów gdy zamówiliście 2 razy ten sam prezent. To był błąd w naszym systemie.

Jesteśmy świadomi błędów w naliczaniu PTZ oraz przyjaciół. Nciskanie przycisku "invite" kilka razy powoduje że zaproszenie pojawiły się powoduje że wszystkie zaporszenia pojawiają się na waszej zakładce "connect". Dochodzą one do zapraszanego ale bardzo powoli.

Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com
05.12.2009 10:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [LOCKERZ] FACEBOOK, system antybotowy. erold 0 4,969 01.03.2011 21:38
Ostatni post: erold
  e-mail erold 3 4,593 05.02.2011 20:40
Ostatni post: erold
  E-mail do lockerz odnośnie fake kont Pysik89 4 6,493 11.10.2010 13:55
Ostatni post: matimaster
  Mail do Lockerz w sprawie PORAŻKI 3 fal!! unster 16 6,638 18.04.2010 10:08
Ostatni post: neq
  pilna wiadomośc do wysłania na lockerz admin234 1 4,466 15.04.2010 14:53
Ostatni post: Szeryf

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 21.07.2018, 21:56 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj