Ta strona używa "cookies" umożliwiające logowanie, prowadzenie statystyk odwiedzin i dostosowanie reklam. Dowiedz się więcej na temat celu ich użycia oraz możliwości zmiany konfiguracji przeglądarki na stronie polityka plików "cookies"
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z wytycznymi w linku.

Schowaj
pc x360 ps3 ouya psp mobile old online other
facebook youtube
Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć swój Level !
Schowaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 6 Głosów - 2.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
@ od lock
Autor Wiadomość
VanKosiara Niedostępny
Ich Keine Kekse!!
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 1,106

Dołączył: 09.12.2009

Reputacja: 147

button-youtube

Post: #1
@ od lock
Cytat:Thanks for contacting us about the Member Appreciation Redemption.
Here are some frequently asked questions (FAQs) about redemption.

Q: I can't log on to the redemption site!
A: Clear your cache and exit your browser and then try again.

Q: I redeemed a prize! What do I need to do now?
A: Congratulations! Your PTZ should have already been deducted in
your account. If there is no account activity that violates our Terms
of Use, you will receive your confirmation in a week.

Q: When do I get my confirmation receipt?
A: You should receive it within a week.

Q: I didn't redeem a prize.
A: We know that you are probably disappointed if you didn't get the
prize you want, but you can participate in the general redemption
tomorrow. And remember--PTZ are not a one-shot deal! They are good
for a year, and soon there are going to be even more ways to earn--and
use--PTZ.


Q: I didn't redeem a prize--can I get my Member Appreciation
Redemption PTZ back?
A: As we mentioned previously, the PTZ are nonrefundable.

Q: When is the general redemption?
A: It is tomorrow (Friday, February 26th).

Q: How many prizes can I redeem?
A: You can only redeem one prize total in the February
redemption---that includes both the Member Appreciation Redemption and
the general redemption.

Q: Who can participate in the general redemption?
A: The general redemption is for those who did not participate in the
Member Appreciation Redemption, as well as those who participated in
the Member Appreciation Redemption and didn't redeem anything.

Best,
The Lockerz Crew

Poznaje pytania i wysyłałem im to przed styczniowy restockiem. Proszę o tłumaczenie Smile

Społeczność graczy MMORPG | Forum o MMORPG

Jedyna społecznosc graczy MMO.
26.02.2010 18:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Fractal Offline
Stały Lockator
*****
FullREG

Level: 1

Liczba postów: 895

Dołączył: 19.11.2009

Reputacja: 128

button-youtube

Post: #2
RE: @ od lock
Paramen napisał(a):To jest odpowiedź z automatu, FAQ dotyczący płatnego restocku (uzupełnienia 3 fal):

1) Jeśli nie możesz się zalogować na stronę podczas uzupełnienia wyczyść cache oraz zrestartuj przeglądarkę, następnie spróbuj ponownie.
2) Jeśli zamówiłeś nagrodę twoje punkty powinny być już zredukowane o koszt nagrody. Jeśli twoje konto jest "czyste" otrzymasz potwierdzenie w tygodniu.
3) Potwierdzenie zamówienia otrzymasz w ciągu tygodnia.
4) Jeśli nie zamówiłeś nagrody możesz spróbować jeszcze raz w generalnym restocku. Punkty są ważne przez rok, a wkrótce będzie więcej sposobów zarabiania i wydawania PTZ.
5) Jeśli nie zamówiłeś nagrody podczas "uzupełnienia 3 fal", punkty wydane na zakup fal nie zostaną zwrócone.
6) Restock generalny jest 26 lutego.
7) Możesz zamówić tylko jedną nagrodę w lutowym uzupełnieniu (wliczając "uzupełnienie 3 fal" oraz restock generalny)
8) Do generalnego uzupełnienia może przystąpić każdy kto nie przystąpił do "uzupełnienia 3 fal", chyba że przystąpił ale nie zamówił żadnej nagrody.
26.02.2010 18:47
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Aktualny czas: 26.04.2018, 18:20 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Schowaj